روزمرگی‌های من

مشخصات بلاگ
روزمرگی‌های من

Only Those Who Risk Going Too Far Find Out How Far They Can Go

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۲/۰۴
    Fury

شروع پروژه IQ

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ


از اونجایی که کم کم داریم به فصل امتحانات نزدیک میشیم بر خودم لازم دونستم که یک تکونی به خودم بدم  در همین راستا تصمیم گرفتم پروژه IQ رو شروع کنم ایده اصلی این پروژه از این وبلاگ به ذهنم رسید (حتی عنوان رو هم کپی کردم) به هر حال داستان به این شکل که قرار به طور منظم به مدت 21 روز بازی n-back‌ رو انجام بدم. اگر راجع به بازی n-back نمیدونین به این لینک مراجعه کنین. دریک توضیح ساده بخوام بگم، طبق ادعای سایت انجام این بازی به مدت 21 روز باعث افزایش IQ میشه البته من از یک دوره‌ای به بعد کلا بیخیال این حرفا شدم و کلا به این نتیجه رسیدم که


هر کسی را بهر کاری ساختند

میل آن را در دلش انداختند


البته بعدا فهمیدم مولانا قبل از من به این رسیده! درکل هدف از انجام این تست، شکستن این حصار تنبلیه ، که دور ما رو گرفته و ولمون هم نمیکنه.اگر وقت کنم به طور روزانه مینویسم و نتیجه رو هم به بعد از یک هفته گزارش میدم ولی در کل بعید میدونم به طور روزانه بتونم بنویسم ولی سعی میکنم که حتما به طور هفتگی نتیجه رو اعلام کنم.








  • فردین میرشکاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی