روزمرگی‌های من

مشخصات بلاگ
روزمرگی‌های من

Only Those Who Risk Going Too Far Find Out How Far They Can Go

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۲/۰۴
    Fury

For Paul

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ

امروز fast furious 7 رو دیدم. نمیدونم شاید بخاطر مرگ  Paul walker بوده که مجبور شدند داستان رو عوض کنند، ولی داستان یکسری ضعف‌های اساسی داشت یا بعضی از شخصیت‌ها که اصلا بهشون پرداخته نشده بود و همینطوری از هوا ظاهر میشدند و میرفتند ولی هیچکدام از اینها باعث نمیشه که بگم fast furious 7 یک فیلم بد بود که بیشتر از ده دقیقه‌اش رو تماشا کردم برای من fast furious همیشه فیلم جذاب بوده و خواهد بود. البته فیلم نقاط قوت خوبی هم داشت که باعث میشه هنوز هم جذاب باشه یکی از این نقاط هم مثل همیشه وجود صحنه‌های اکشنی که خلاقیت درونشون موج میزنه صحنه‌هایی که مانندشون در هیچ فیلمی دیده نمیشه (شایدم ببینید!) یک نکته دیگه هم حفظ پیوستگی بین این قسمت و fast furious drift in tokyo بود. در اخر قسمت پایانی فیلم و ادای احترام به Paul walker بود.

در کل  fast furious 7 فیلمی است که شاید طرفداران این سری را از نظر داستانی ناامید میکند ولی یک خداحافظی با شکوه با Paul walker است.

در نهایت؛ ممنون Paul.



  • فردین میرشکاری

نظرات  (۱)

دقیقاً منم به‌هزار زور و زحمت تماشاش کردم، ولی انصافاً جلوه‌های ویژۀ آخر فیلم محشر بود، مخصوصاً صورت پل والکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی