روزمرگی‌های من

مشخصات بلاگ
روزمرگی‌های من

Only Those Who Risk Going Too Far Find Out How Far They Can Go

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۲/۰۴
    Fury

اوچیها مادارا

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۸ ب.ظ

کسانی که انیمه ناروتو رو دیده باشن میدونن شخصیتی در این انیمه وجود داره  به نام مادارا که سعی میکنه دنیا رو وارد یک گنجوتسوی عظیم بکنه. جوری که تمام مردم به خواب برن و هرکس به بهترین آرزوش برسه. مادار باور داره که صلح حقیقی وجود نداره و نمیشه اون رو به جهان آورد. در مقابل شخصیت دیگه‌ای وجود داره به نام ناروتو که باور داره صلح حقیقی وجود داره و  سعی میکنه اون رو به جهان بیاره. تا مدتها ایده من این بود که ناروتو کار درست رو میکنه. بعد‌ها که وارد اجتماع شدم و دنیای حقیقی رو دیدم به این نتیجه رسیدم که شاید ایده مادار بهتر باشه. دنیا پرشده از آدامهایی‌که برای رسیدن به اهدافشون دیگران رو له میکنند بدون اینکه توجهی به عواقبش داشته باشند یا آدمهایی که سرشون به کار خودشون و کلا براشون مهم نیست چه اتفاقی بیوفته. چطور میشه این مردم رو بیدار کرد؟ نمیدونم شاید نشه. شاید برای همین که به نظرم ایده مادارا خوبه. فرو بردن مردم به خوابی که به قشنگ‌ترین رویاهاشون برسن.

کی میدونه شاید ما هم در یک خواب عمیق هستیم با این تفاوت که صاحب این خواب به جای ابنکه بهترین رویاها رو بهمون بده، تصمیمگرفته همه چیز رو به عهده خودمون بذاره یا شاید هم داره بدترین کابوس‌ها رو بهمون نشون میده. 


  • فردین میرشکاری

نظرات  (۳)

شایدم ناروتوی دنیای ما هنوز نیومده...
پاسخ:
اتفاقا میخواستم راجع ناروتو دنیا هم بنویسم ولی دیدم کلا پست راجع مادارا است بیخیال شدم. در کل ایده‌ام این بود که بله ممکن ناروتو نیامده باشه و کلا هیچ‌وقت هم نیاد. شاید هم ناروتو باید در تک تک ما ظهور کنه. ولی در حال حاضر من با مادارا هم نظر هستم البته مادارا ریننگان هم داره که این خودش هم یک برتری دیگه است :)

بنظر من دنیا ما با ظهور ناروتو هم درست بشو نیست اما با سوکویومی مادارا شاید بشه دنیا رو درست کرد

پست شما من را متحیر کرد ، حالا که فکر میکنم شما ممکنه کمی در این مورد زیاده روی کرده باشید . 

به نظر من دنیایی که ما در حال زندگی در ان هستیم درست مثل اسمون شب میمونه ، شما وقتی به یک اسمون شب نگاه میکنین رنگ سفید ستارگان و سیاهی شب رو در کنار هم میبینین که ترکیب زیبا و خارق العاده ای است .

به نظر شما اگر زمینه ی اسمان مهتاب به رنگ سفیدی ستارگان بود شما باز هم میتوانستید از اسمان شب لذت ببیرید ؟ 

به نظرم ناروتو هم در تلاش بود این موضوع رو به مادارا ثابت کنه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی