روزمرگی‌های من

مشخصات بلاگ
روزمرگی‌های من

Only Those Who Risk Going Too Far Find Out How Far They Can Go

آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۲/۰۴
    Fury

همان طو که میدونید مایکرسافت ویندوز 10 را معرفی کرد و قرار سال دیگه به بازار بیاد.

یکی از قابلیت‌هایی که به این ویندو اضافه شده توانایی استفاده از کلید میانبر در کامند لاین است!

برای فعال سازی این قابلیت ابتدا بر روی نوار بالای کامند لاین راست کلیک کرده


حال روی properties کلیک کرده و از قسمت experimental، تیک Enable new Ctrl Key shortuts را بزنید


جالب بود نه؟

اگه نظر خودم را بخواین اصلا جالب نبود، چون الان من ویندوز 7 دارم و این 

قابلیت را نداره در نتیجه باید یکسال دیگه صبر کنم تا ویندوز 10 بیاد.:)

البته این قابلیت رو میشه در نسخه‌های دیگر ویندوز هم اضافه کرد ولی

به طور پیش فرض وجود نداره. 

این را هم اضافه کنم که این مطلب با توجه به نسخه پیش نمایش انجام شده.

  • فردین میرشکاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی